#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;} پاورپوینت فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر(تمايز و تعيين جايگاه در بازار ابزارهاي تمايز رقابتی) پاورپوینت  فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر(تمايز و تعيين جايگاه در بازار ابزارهاي تمايز رقابتی)   19اسلاید   هر شركت بايد راههاي خاصي را كه از طريق آنها كالاي خود را از ديگر كالاها متمايز ساخته و براي آن مزيت رقابتي فراهم مي‌كند مورد شناسايي قرار دهد. — — تمايز: عبارت است از طراحي و تعيين يك سري تفاوتهاي معني‌دار با اين هدف كه آنچه شركت ارائه مي‌كند از محصول رقبا جدا شود. — — یک شرکت با چه دقتی می تواند آنچه را که در بازار عرضه می دارد از رقبا متمایز گرداند؟اجازه دهید آنرا در پنج بعد بررسی نماییم.     متغييرهاي تمايز — 1 -  كالا (محصول) (ويژگيها ـ عملكردـ انطباق ـ دوام ـ اعتمادپذيري ـ تغييرپذيري ـ شكل ـ طرح) — 2- خدمات ( سهولت سفارش ـ تحويل ـ نصب ـ آموزش مشتري ـ مشاور با مشتري ـ تعمير و نگهداري ـ مختلف) — 3-كاركنان ( قابليت توانايي ـ تواضع ـ اعتبار پذيري ـ اعتمادپذيري ـ واكنش‌پذيري ـ ارتباط) — 4- كانال توزيع ( پوشش ـ تبحر و تفحص ـ عملكرد) — 5- تصوير ذهني ( سنبل ـ رسانه نوشتاري ـ بصري ـ فضاي پيرامون ـ ر . دریافت فایل

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تمايز ,important ,تعيين ,بازار ,رقابتی ,ابزارهاي ,تعيين جايگاه ,بازار ابزارهاي ,ابزارهاي تمايز ,تمايز رقابتی ,کاتلر تمايز ,بازار ابزارهاي تمايز ,ابزارهاي تمايز رقابتی ,فیلیپ کاتلر تمايز ,بازاریابی فیلیپ کاتلر
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بیوگرافی خوشمزه ترین مزه ها سمپاشی تضمینی سمپاشی حشرات اماکن و منازل دانلود رایگان بازی حرف دل یادگیری آسان انجنیری ***تنها فرمول خوشبختی قدر دانستن داشته هاست*** زندگی در کلمات بنايي